همه جا هستی

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

همه جا هستی

همه جا هستی!!

 

در نوشته هایم...

 

درخیالم...

 

در دنیایم...

 

در قلبم...

 

تنها جایی که باید باشی و ندارمت،  کنارم  است...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت20:22---23 بهمن 1392


نفس
ساعت18:43---23 بهمن 1392
مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات روی میزت راه می د‌هی؟
می‌شود وقتی می‌نویسی دست چپت توی دست من باشد؟
اگر خوابم برد موقع رفتن جا نگذاری مرا روی میز ! از دلتنگیت می‌میرم
وقتی نیستی می‌خواهم بدانم چی پوشیده‌ای و هزار چیز دیگر
تو بگو چطور به خودم و خدا کلافه بپیچم
تا بیایی؟ خنده‌های تو کودکی‌ام را به من می‌بخشد و آغوش تو آرامشی بهشتی
و دست‌های تو اعتمادی که به انسان دارم
... چقدر از نداشتنت می‌ترس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:همه جا هستی-باید باشی و ندارمت, ] [ 16:58 ] [ baran ] [ ]